Visie & Missie

Wat doen wij?

Visie

Nederland is te klein om op voldoende schaal foodconcepten neer te zetten. Daarom bouwt Zwanenberg aan langetermijnrelaties met retailers en groothandels over de hele wereld. Wij zijn bereid te investeren in waardevolle klantrelaties waarbij toekomstgericht denken en handelen centraal staan. Op deze manier kunnen we optimaal en accuraat inspelen op de veranderende behoeftes in de markt.

Dit doen we door:

  • continu te innoveren
  • open communicatie
  • kwaliteitsproducten te leveren
  • duurzaam te produceren
  • wereldwijd actief te zijn

Missie

De missie van Zwanenberg is op maatschappelijk verantwoorde wijze een internationale toppositie bereiken in (vlees)conserven, snacks, soepen, sauzen en vegetarische producten met concepten die waarde toevoegen aan het assortiment van onze afnemers.

De strategie om deze missie te realiseren rust op vier pijlers:

  • het opbouwen van nieuwe (internationale) markten
  • het lanceren van nieuwe foodconcepten
  • het verder bouwen aan onze merken
  • Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Onze merken